花花公子要小心~~小甜甜要回來了阿
這次布蘭妮敗部大復活,這首單曲一出就拿下舞曲冠軍(好像)
MV超性感阿~好久沒看到這位太太這麼猛的表演了阿
大家都愛看性感美女沒錯吧XD
我也愛阿~~尤其是穿很少的(口畏!!)
接下來就來看看,這次布蘭妮媽媽的性感演出吧~~
看不出來他之前可以這麼不性感.....不信自己去Google一下就知道啦
我家絕對不放不美的圖片(握拳)
要看mv跟翻譯歌詞請勇敢的點繼續閱讀吧


Womanizer 花花公子
 
Superstar
超級大牌!
Where you from, How's it going?
什麼來頭? 最近好嗎?
I know you
我知道你的個性
Gotta clue, What you’re doing?
讓我抓包 這次又是怎樣?
You can play brand new to all the other chicks out here
你可以在外放肆地與其他美眉有說有笑
But I know what you are, what you are, baby
但我看穿了你的真面目!你的真面目!寶貝 

Look at you
你看你
Gettin' more than just re-up
不僅僅是要隨時補充新品
Baby, you got all the puppets with their strings up
寶貝 你還能輕易地掌握你的玩物
Fakin' like a good one, but I call 'em like I see 'em
假裝我是第一名 我自己說了算!  
I know what you are, what you are, baby
我看穿了你的真面目!你的真面目!寶貝

(副歌)
Womanizer woman womanizer
花花公子 花花-花花公子
You’re a womanizer
你是花花公子
Oh womanizer oh you’re a womanizer baby
花花公子! 你這個花花公子 寶貝
You, you, you are
你是 你是 你就是
You, you, you are
你是 你是 你就是
Womanizer, womanizer, womanizer
花花公子 花花公子 花花公子!

Boy, don't try to front
你 你真的太超過了
I, I know just, just what you are, are
我 我看穿了 你的真面目
Boy, don't try to front
你 你真的太超過了
I, I know just, just what you are, are
我 我看穿了 你的真面目

You got me going, You're oh so charming
你讓我心神不寧 你真的好有魅力
But I can’t do it, you womanizer
但我真的敗給你 你是花花公子

Boy, don't try to front
你 你真的太超過了
I, I know just, just what you are, are
我 我看穿了 你的真面目
Boy, don't try to front
你 你真的太超過了
I, I know just, just what you are, are
我 我看穿了 你的真面目

You say I'm crazy, I got you crazy
你說我肖笑 我也讓你瘋狂
You’re nothing but a womanizer
你就是名符其實的花花公子

Daddy-O
全民情聖
You got the swagger of a champion
你一副得到金牌的神氣模樣
Too bad for you
只可惜
You just can't find the right companion
你就是沒辦法找到你的真命天女
I guess when you have one too many, makes it hard
我想當你玩得太多 就要開始傷腦筋
It could be easy who you are
其實你能輕易地認清你自己
But that's just who you are, baby
但這就是你的真面目 寶貝

Lollipop
吃根棒棒糖
Must mistake me for a sucker
差點讓我誤食了你
To think that I
我想一想
Would be a victim not another
就讓我成為你的祭品
Say it, play it how you wanna
說出來 放膽去玩吧
But no way I'm never gonna fall for you, never you, baby
但你別作夢 我不再將為你沉淪 不再如此 寶貝 

(副歌 X1)

Maybe if we both lived in a different world
假如我們都處在不同的世界
It would be all good, and maybe I could be your girl
或許會比較好 也或許我能成為你的另一半
But I can't 'cause we don't, You
但還是算了吧 因為我們之間玩完了!
(副歌 X1)

Boy, don't try to front
你 你真是太超過了
I, I know just, just what you are, are
我 我看穿了 你的真面目
Boy, don't try to front
你 你真是太超過了
I, I know just, just what you are, are
我 我看穿了 你的真面目

Womanizer woman womanizer
花花公子 花花-花花公子
You’re a womanizer
你是花花公子
Oh womanizer oh you’re a womanizer baby
花花公子 你就是我的花花公子!寶貝
arrow
arrow
    全站熱搜

    cath75 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()